Thursday, November 6, 2008

KEBERANIAN

Akhirnya saya buat keputusan ini,
Apa orang kata saya tak peduli,
Asalkan kamu juga yakin.

Saya sudi mengikuti kamu ke mana saja,
Saya tahu itu tidak mudah,

Hati saya terus berlatih untuk menyakinkan diri ini,
Tapi takut tiba-tiba kamu kata nak 'give up'.

Cinta memang perlukan KEBERANIAN,
Untuk menghadapi segala khabar angin dan fitnah.
Asalkan renungan mata kamu itu adalah pasti,
Maka cinta saya akan bermakna.

Kita sama-sama perlukan KEBERANIAN,
Untuk mempercayai bahawa kita akan bersama.
Dalam kesibukan, saya dapat merasakan kamu,
Letakkan dalam tapak tangan saya - hati kamu.

Kalau kedegilan saya,
Mungkin tak sengaja menyinggung perasaan kamu,
Boleh tak ingatkan saya dengan lembut,
Saya memang tidak sabar-sabar,
Paling takut kehilangan kamu.

**setelah sekian lama, baru kini saya faham dan dapat menghayatinya.

No comments: