Thursday, October 15, 2009

TUJUH PERHENTIAN

P1 - Saya bingung kerana kamu pergi begitu saja. Kamu adalah cinta pertama saya...
P2 - Cinta kita begitu dalam, saya lihat cinta ini berbuah. Namun ... pengalaman bersama kamu amat memedihkan.
P3 - Maafkan saya kerana pergi begitu saja, saya tak rasa saya dapat terima kamu lebih daripada sedia ada.
P4 - Biarlah kamu yang mengejar saya, biarlah kamu yang meninggalkan saya. Saya terima semuanya.
P5 - Terima kasih kerana sanggup bersama lelaki ini, semoga kekal ke akhirnya.
P6 - Mungkin kita tahu apa yang kita cari. Mungkin tidak.
P7 - Saya kata ini bukan berkaitan cinta, ini berkaitan persahabatan.

Setiap yang kita hadapi akan mengajar kita bagaimana hendak menghadapi yang bakal tiba. Jadi terimalah apa yang hendak berlaku. Akhirnya kita akan lebih bijak dalam - cinta.

No comments: